قرارداد اسپانسری اوبر ایتس، پلتفرم سفارش آنلاین غذا، با لیگ یک فرانسه امسال به پایان میرسد و مدیران لیگ یک میلی برای تمدید آن ندارند.
در همین حین شرکت مکدونالد، یکی از معروفترین شرکتهای فستفود جهان هم پیشنهاد جذابی ارائه داده و همین باعث شده است که فرانسویها به فکر امضای قرارداد با مکدونالد بیفتند.
بدین ترتیب نام این لیگ که تاکنون «لیگ یک، اوبر ایتس» بوده، قرار است به «لیگ یک، مکدونالد»، یا چیزی مشابه آن تغییر پیدا کند.
همراه این تحول بزرگ، لوگوی لیگ یک هم دچار دگرگونی خواهد شد.
امروز تصویری جالب از لوگوی لیگ یک فرانسه پس از قرارداد با مکدونالد منتشر شده که حضور پررنگ غول فستفود آمریکایی در لوگو را نشان میدهد.
قرارداد لیگ یک و مکدونالد از فصل ۲۵-۲۰۲۴ آغاز میشود و فرانسویها قرار است درآمد قابل توجهی داشته باشند.
این سرمایهگذاری شرکت آمریکایی با توجه به جدایی کیلیان امباپه، ستاره لیگ یک در فصول اخیر، برای فوتبال فرانسه بسیار مهم و ضروری است.